مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-17اقتصادي

ذخیره سازی خون در مهران در ایام اربعین


مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: در 3ماهه نخست امسال 5409 نفر برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کردند.

- دکتر لیلی عاصم آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع مراجعه های صورت گرفته تعداد 4427 واحد خون گیری انجام شده و در این بازه زمانی تعداد مراجعه ها 8.

94، میزان خون گیری 6.

41 درصد و اهدای خون بانوان نیز 19.

63 درصد رشد داشته است.

وی از رشد 25.

33 درصدی اهداکنندگان مستمر خبر داد و گفت: حضور داوطلبانه مردم شریف و نوع دوست استان ایلام برای اهدای خون مایه دلگرمی بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی بوده است.

عاصم آبادی به تمهیدات اندیشیده شده برای ایام محرم و صفر اشاره و اظهار کرد: هر ساله در این ایام با ایجاد پویش های نذر خون، نوبت بندی های سه گانه خون گیری صورت می گیرد که برای امسال نیز پویش اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اولویت جذب جوانان و بانوان برای اهدای خون، استفاده از ظرفیت های موجود برای این مهم از اهداف این پویش است.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام به در پیش بودن اربعین حسینی و حجم ترددها از پایانه مرزی مهران و احتمال بروز تصادفات جاده ای، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ذخیره سازی خون در بیمارستان امام حسین(ع) مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی خون در مهران در ایام اربعین

ذخیره سازی خون در مهران در ایام اربعین