مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-16اقتصادي

10 درصد پیاز هرسین روانه بازارهای خارجی می شود/ به واحدهای فرآوری نیاز داریم


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین با اشاره به ظرفیت های صادراتی مغفول مانده در حوزه پیاز تولیدی در شهرستان، از سرمایه گذاران برای ورود به حوزه فرآوری پیاز دعوت کرد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین با اشاره به ظرفیت های صادراتی مغفول مانده در حوزه پیاز تولیدی در شهرستان، از سرمایه گذاران برای ورود به حوزه فرآوری پیاز دعوت کرد.

سیامک الیاس پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بالای صادراتی پیاز هرسین، گفت: پیازهای تولیدی در این شهرستان از لحاظ کیفیت و انبارداری مورد توجه مصرف کنندگان بوده و جنبه صادراتی هم دارد.

الیاس پور اضافه کرد: پیاز تولیدی در شهرستان هرسین از نوع پیاز قرمز آذرشهر است که این پیاز به دلیل طعم و مزه خاص، بازارپسندی بالایی دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هرسین یادآور شد: به دلیل عدم استفاده و یا بعضا استفاده خیلی کم از سم و کود، پیاز تولیدی این شهرستان جزو محصولات سالم دسته بندی می شود.

الیاس پور با بیان اینکه همه ساله در فصل برداشت بخش قابل توجهی از پیاز تولیدی در شهرستان هرسین راهی بازارهای داخلی و خارجی می شود، گفت: پیاز هرسین صاحب برند بوده و بازارپسندی آن به حدی بالا است که سالانه حدود 10 درصد محصول تولیدی در شهرستان روانه بازارهای خارج از کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد پیاز هرسین روانه بازارهای خارجی می شود/ به واحدهای فرآوری نیاز داریم

10 درصد پیاز هرسین روانه بازارهای خارجی می شود/ به واحدهای فرآوری نیاز داریم