مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-06سياسي

کنگره های شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی هستند/فیلم شهید سردار قهاری ساخته می شود


دبیر اجرایی دومین کنگره 8000 شهید استان همدان گفت: باید در مقابل هجمه های دشمنان رویدادهای بزرگ فرهنگی تعریف کنیم که برگزاری کنگره های شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی می تواند باشد.

- ایسنا/همدان دبیر اجرایی دومین کنگره 8000 شهید استان همدان گفت: باید در مقابل هجمه های دشمنان رویدادهای بزرگ فرهنگی تعریف کنیم که برگزاری کنگره های شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی می تواند باشد.

سردار مهدی فرجی در جلسه هماهنگی یادواره 8000 هزار شهید استان همدان در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: دومین کنگره 8000 شهید استان همدان در 16 مهر ماه برگزار خواهد شد که در این رابطه فضاسازی شهرستانها و مرکز استان برای اطلاع رسانی این اتفاق و رویداد بزرگ فرهنگی سال ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی ستاد اجرایی این کنگره دارای 23 کمیته بوده که هر یک از کمیته ها بر حسب مسئولیت محوله وظیفه تخصصی خود را انجام می دهند و این دبیرخانه در مرکز استان مسقر است، افزود:این رویداد بزرگ فرهنگی باید به گونه ای باشد که حتی قشر خاکستری جامعه را که تاکنون در هیچ یک از مراسم ها شرکت نداشته اند را با اشتیاق برای حضور در این رویداد ترغیب و تشویق کند و برگزاری آن بتواند تاثیر ارزنده ای در تببین جامعه بویژه قشر نسل جوان و نوجوانان با فرهنگ اصیل دوران دفاع مقدس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره های شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی هستند/فیلم شهید سردار قهاری ساخته می شود

کنگره های شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی هستند/فیلم شهید سردار قهاری ساخته می شود