مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12ورزشي

حمله به ارزش های دینی از نقشه های دشمن است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تشریح ابعاد مختلف مفهوم عفت ورزی گفت: اکنون حمله به ارکان ارزش های دینی یکی از نقشه های دشمن است.

- حجت الاسلام حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفت و گو با خبرنگار مهر به مناسبت 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب اظهار کرد: یکی از پایه های ارزشی در اخلاق فردی و جمعی بحث عفت ورزش است که باعث ارتقا و توانمندی انسان در تربیت و تأدیب نفس می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دایره شمول عفت وسیع است، گفت: عفت شامل عفت در کلام، عفت در نگاه، عفت در لذت جویی، عفت در در خواست از دیگران و … هم می شود.

ابعاد مختلف عفت ورزی سالاری مکی با تأکید بر اینکه عفت حتی بحث شامل مباحث اقتصادی نیز می شود، اظهار کرد: انسان باید در کسب درآمد هم عفت ورزی داشته باشد چنانچه در آیه 273 سوره بقره به این موضوع اشاره شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های دشمن در حال حاضر بعد از اینکه در عرصه های مختلف در مقابل نظام اسلامی متحمل شکست شد، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ظرافت مواجهه با مقوله عفت ورزی و نیز با توجه به اینکه عدم رعایت حجاب که یکی از مظاهر عفت است می تواند امنیت فرهنگی و اجتماعی جامعه و بنیان خانواده را متزلزل کند، دشمن در تلاش است تا غیرت و عفت و حجاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به ارزش های دینی از نقشه های دشمن است

حمله به ارزش های دینی از نقشه های دشمن است