مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:172023-07-04سياسي

نگذاریم با آبروی افراد در فضای مجازی بازی شود


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در مورد مطلبی که به آن علم ندارند قلم نزنند، گفت: مواردی که با تذکر خصوصی برطرف می شود را به فضای مجازی نکشانیم و آبروی افراد را تحت شعاع قرار ندهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عید سعید غدیر خم گفت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد و در میان اعیاد دیگر مانند نسبت ماه به ستارگان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هر چه داریم از برکت حقیقت غدیر است، خاطرنشان کرد: اگر امور زندگی بر محور ولایت نباشد همه اعمال تباه می شود لذا تا می توانید حق غدیر را ادا کنید و با قلم شیوا و روان حقایق و ظرفیت های عظیم این روز را تبیین کنید.

با جهل اقدام به نوشتن نکنید وی بیان کرد: چیزی که در نگاه اول باید جزو بدیهیات اصحاب رسانه باشد این است که در مورد مطلبی که به آن علم ندارید قلم نزنید و با جهل اقدام به نوشتن نکنید چرا که هر آنچه خروجی انسان است در محضر پرودگار باید برایش جوابگو باشید.

نکونام با اشاره به ضرورت الگو نگرفتن از بیگانه، تصریح کرد: محور اصلی فعالیت ها نه دنیاست و نه انسان بلکه خدامحوری است و لازم است تمام ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم با آبروی افراد در فضای مجازی بازی شود

نگذاریم با آبروی افراد در فضای مجازی بازی شود