مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-05دانش

42 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه متاهلی ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید رییسی ضمن اعلام این مطلب گفت: تا قبل از شروع دولت سیزدهم، 807 واحد خوابگاه متاهلی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور وجود داشت، - معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، با بیان اینکه 42 هزار و 143 دانشجو دانشجوی متاهل در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند، گفت: 888 واحد خوابگاه متاهلی به اسکان این دانشجویان اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمید رییسی ضمن اعلام این مطلب گفت: تا قبل از شروع دولت سیزدهم، 807 واحد خوابگاه متاهلی در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور وجود داشت، اما از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، 81 واحد خوابگاه به ظرفیت خوابگاه های متاهلی اضافه شده است.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در 42 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کشور خوابگاه متاهلی وجود ندارد، افزود: تلاش داریم در مسیر احداث و بازسازی خوابگاه های متاهلی اقدامات موثری انجام دهیم.

وی اظهار کرد: ان شاءالله با توجه به قوانین بالادستی از جمله ماده 7 قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت و همچنین بند 14 از مصوبات ستاد ملی جمعیت، باکمک سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتبار لازم بتوانیم ظرفیت خوابگاه های متاهلی را نیز در این 42 دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه متاهلی ندارند

42 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی خوابگاه متاهلی ندارند