مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-11اجتماعي

میانگین سن ازدواج مردان در استان بوشهر 28 است


میانگین سن ازدواج در استان بوشهر برای مردان 28 سال و برای زنان 24 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر پاسالار صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 533 نفر متولد شدند که نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته اما الگوی باروری در کشور در حال تغییر بوده و علیرغم کاهش موالید، میل به فرزندآوری در کشور افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با یادآوری این نکته که کشور در حال حرکت به سمت سالمندی است، بیان کرد: جمعیت جوان در هر کشوری یکی از مؤلفه های قدرت محسوب می شود؛ باید همه تلاش کنیم تا با پای کار آمدن جامعه و دستگاه ها از بحران جمعیتی خارج شویم.

تعداد نوزادان پسر بیشتر است وی تعداد ولادت های سه ماهه نخست سال جاری را 2 هزار و 930 واقعه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و 542 نوزاد پسر و هزار و 388 نوزاد دختر است.

پاسالار ادامه داد: نسبت جنسی حاصل از تولد استان در طی این مدت 111 را نشان می دهد؛ یعنی به ازای تولد هر 100 دختر 111 پسر متولد شده اند.

این شاخص در مدت مشابه سال گذشته 104 بود.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، اعتمادسازی و امیدآفرینی را شاخص های مهم برای فرزندآوری خانواده ها عنوان کرد و ابراز داشت: اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت، بهترین راه تحقق این مساله مهم در کشور است و علاوه بر دولت، افراد و مراکز تأثیرگذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سن ازدواج مردان در استان بوشهر 28 است

میانگین سن ازدواج مردان در استان بوشهر 28 است