مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:252023-07-15سياسي

ظرفیت نیروی کار در پارک فناوری پردیس به 20 هزار نفر افزایش خواهد یافت


رییس واحد علوم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پردیس در جلسه امضاء تفاهم نامه مشترک بین سپاه، دانشگاه آزاد و فنی وحرفه ای شهرستان پردیس، گفت: در حال حاضر 6 هزار نیروی کار در پارک فناوری پردیس فعال هستند و با راه اندازی فازهای جدید این عدد به 20 هزار نیرو خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس در نشست خبری امضاء تفاهم نامه مشترک بین سپاه، دانشگاه آزاد و فنی وحرفه ای شهرستان پردیس که در سالن اجتماعات سپاه شهرستان و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلاتی توسط قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه و در ادامه از مجموعه بنیاد برکت و بنیاد علوی، بنیاد مستضعفان برای اشتغال آفرینی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در گام اول مرکز آموزش تعمیرات تخصصی موبایل با 2 میلیارد ریال اعتبار در محل مرکز فناوری های نوین بسیج، برای اولین بار در شرق استان تهران راه اندازی شد تا کارآموزان پس از مهارت آموزی در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: در مرکز آفرینش های بسیج شهرستان پردیس بستری فراهم شده تا تمامی شهروندان در بخش های مختلف در اوقات فراغت فصل تابستان دوره های آموزشی را سپری کنند تا پس از دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نیروی کار در پارک فناوری پردیس به 20 هزار نفر افزایش خواهد یافت

ظرفیت نیروی کار در پارک فناوری پردیس به 20 هزار نفر افزایش خواهد یافت