مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:462023-07-11سياسي

پیام های تسلیت برای احمد مسجدجامعی در پی درگذشت مادر وی


خانم فخری فلسفی تنکابنی، همسر آیت الله مصطفی مسجدجامعی و مادر احمد مسجدجامعی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو سابق شورای شهر تهران و همشیره مرحوم آیت الله محمد تقی فلسفی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ پیام های تسلیت برای احمد مسجد جامعی در پی می آید: پیام تسلیت سید حسن خمینی بسمه تعالی برادر گرامی جناب آقای احمد مسجد جامعی دامت افاضاته درگذشت مادر محترمه تان را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

خدای متعال آن فقیده سعیده را با اولیاء خود محشور دارد و به جنابعالی و اخوان محترم و بیوت معظم مسجد جامعی و فلسفی صبر و اجر مرحمت فرماید.

سید حسن خمینی **** پیام تسلیت سید محمد خاتمی بسم الله الرحمن الرحیم برادر بزرگوارم حضرت احمد آقا مسجد جامعی درگذشت بانوی با فضلیت و گرانقدر مادر بزرگوارتان را صمیمانه به جنابعالی، خاندان های شریف و اصیل فلسفی و مسجدجامعی و به همه بستگان عزادار تسلیت می گویم و از خداوند منان برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و علو درجات و همه بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

ایام عزت مستدام سید محمد خاتمی 1402/04/20 *** پیام تسلیت محمدرضا تابش فرهیخته گرانقدر جناب آقای دکتر احمد مسجد جامعی درگذشت مادر مومنه و بافضیلت که تجسم علم، اخلاق، خطابه و مردمداری به ارث برده از خاندان معزز و مکرم مسجد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت برای احمد مسجدجامعی در پی درگذشت مادر وی

پیام های تسلیت برای احمد مسجدجامعی در پی درگذشت مادر وی