مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-02اجتماعي

این کودکان را به فرزند خواندگی بگیرید


اگر خواهان پذیرش کودکان بالای 5 سال و نیازمند درمان هستید، سازمان بهزیستی تقاضای شما را مورد بررسی قرار می دهد و کودک را در کمترین زمان به شما خواهد داد.

-  گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس: بسیاری از خانواده ها و افراد دارای شرایط برای پذیرش فرزخوانده نمی دانند باید به کجا مراجعه کنند، این در حالی است که با مراجعه به وب سایت ملی فرزندخواندگی و یا مراجعه به مراکز این سازمان در شهر های کشور می توانند از شرایط پذیرش فرزندخوانده ها آگاه شوند.

موضوع فرزندخواندگی در ایران در دهه های اخیر بسیار حائز اهمیت شده و از این رو در وهله نخست مورد توجه قانون و سپس خانواده ها قرار گرفته است.

به طوری که قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست مصوب 1392، آیین نامه اجرایی ماده 22 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست مصوب 1394 و - آیین نامه اجرایی ماده 36 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست مصوب 1394 مهمترین قوانین و آیین نامه هایی هستند که در حوزه فرزندپذیری به تصویب رسیده اند.

 *چه کسانی می توانند متقاضی سرپرستی  فرزندخواندگی شوند؟ برای پذیرش سرپرستی کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی زن و شوهر بدون فرزند، دختران و زنان بدون شوهر و زن و شوهر بدارای فرزند می توانند اقدام کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این کودکان را به فرزند خواندگی بگیرید

این کودکان را به فرزند خواندگی بگیرید