مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-15سياسي

لزوم مانع زدایی های قانونی برای واگذاری امور به مردم


دستیار رییس جمهوری در امور مردمی سازی دولت گفت: برای واگذاری امور به مردم باید مانع زدایی های قانونی صورت گیرد.

- ایسنا/مرکزی دستیار رییس جمهوری در امور مردمی سازی دولت گفت: برای واگذاری امور به مردم باید مانع زدایی های قانونی صورت گیرد.

دکتر سید احمد عبودتیان 24 تیرماه 1402 در جلسه شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اینکه این استان، سرزمین مفاخر و بزرگان کشور است، اظهار کرد: کشور در حوزه ظرفیت های مردمی، بی نظیر است، اما مسلما برای استفاده از این ظرفیت ها باید ستاد و بستری فراهم باشد.

وی با طرح این سوال که آیا مشکلات و چالش های استان، با کمک ظرفیت ها و منابع مردمی قابل حل است؟ افزود: هر کشوری براساس ایده لوژی، فرهنگ و تمدن خود برای حل مشکلات الگویی دارد.

ایران برای 2500 سال الگوی شاهنشاهی داشته است، امام راحل بدون تبانی با یک کشور دیگر برای پشتیبانی، در طول 20 سال سخنانی گفت که مردم را به سمت خود جذب کرد و در نهایت و به تدریج این انقلاب را به ثمر رساند.

ایشان عملا یک نظام 2500 ساله را جمع کرد و الگوی برتر جمهوری اسلامی را به رای مردم گذاشت و در نهایت یک الگوی حکمرانی انتخاب شد که در آن، مردم حاکم شدند.

دستیار رییس جمهوری در امور مردمی سازی دولت با بیان اینکه امام راحل در عرصه حکمرانی یک جهان دیگر را به جهان عرضه کرد، گفت: امام راحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مانع زدایی های قانونی برای واگذاری امور به مردم

لزوم مانع زدایی های قانونی برای واگذاری امور به مردم