مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-03سياسي

زیرساخت های برگزاری انتخابات تناسبی باید فراهم شود


انتخابات تناسبی در کشور ما به راحتی عملی نمی شود، چرا که احزاب مشخص، منسجم و قوی نداریم و پیش از هر چیز باید زیرساخت این کار فراهم شود.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتخابات تناسبی در کشور ما به راحتی عملی نمی شود، چرا که احزاب مشخص، منسجم و قوی نداریم و پیش از هر چیز باید زیرساخت این کار فراهم شود.

اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران، اظهار داشت: بنده معتقدم این موضوع در کشور ما به راحتی عملی نمی شود، چرا که ما احزاب مشخص، منسجم و قوی نداریم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های برگزاری انتخابات تهران به صورت تناسبی فراهم نیست، بیان کرد: چون احزاب در کشور ما خیلی فعال نیستند، بعید است بتوان انتخابات تهران را به صورت تناسبی به خوبی اجرا کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما یک مرتبه و در زمان نزدیک به انتخابات می بینیم تعداد زیادی لیست انتخاباتی بیرون می آید که نام برخی از افراد در این لیست ها به صورت مشترک آمده است.

علاوه بر این برخی از احزاب ما پایه و اساس محکمی ندارند و با وجود این لیست انتخاباتی ارائه می دهند که با این شرایط اجرای انتخابات تناسبی کار راحتی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های برگزاری انتخابات تناسبی باید فراهم شود

زیرساخت های برگزاری انتخابات تناسبی باید فراهم شود