مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-10بين الملل

گزارش عکاس فرانسوی از کشتار مسلمانان اروپا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس «بازخوانیِ یک فاجعه» آثار ژیل پِرس عکاس فرانسوی از جنگ بوسنی در روز سه شنبه 20 تیر 1402 ساعت 17 در «گالری شماره یک عکاسان ایران» افتتاح می شود.

- نمایشگاه عکس بازخوانیِ یک فاجعه آثار ژیل پِرس عکاس فرانسوی از جنگ بوسنی در روز سه شنبه 20 تیر 1402 ساعت 17 در گالری شماره یک عکاسان ایران افتتاح می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس بازخوانیِ یک فاجعه آثار ژیل پِرس عکاس فرانسوی از جنگ بوسنی در روز سه شنبه 20 تیر 1402 ساعت 17 در گالری شماره یک عکاسان ایران افتتاح می شود.

نمایشگاه بازخوانیِ یک فاجعه روایتی از ژیل پِرس عکاس فرانسوی در تاریخ سپتامبر 1993 به مدت سه ماه در جنگ بوسنی است که از شهر های توزلا، موستار و سارایوو و بوسنی مرکزی، تصاویری تلخ را از پناهندگان، کسانی که پشت سر مانده بودند، مجروحان و کشته شدگان مسلمان بوسنی به نمایش می گذارد.

این نمایشگاه از 21 تیر تا 20 مرداد 1402 در روز های شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 19 در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران، واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان چشمان علاقه مندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عکاس فرانسوی از کشتار مسلمانان اروپا

گزارش عکاس فرانسوی از کشتار مسلمانان اروپا