مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-12اقتصادي

خرید تضمینی گندم در گلستان 81 درصد رشد داشته است


رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان ضمن اشاره به رشد 81 درصدی خرید تضمینی گندم در استان، گفت:گلستان قطب کشاورزی کشور به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد برزعلی شامگاه چهارشنبه در نشست نمایندگان مدیران استانی و فعالان اقتصادی با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: خوشبختانه گلستان در حوزه تولید محصولات مختلف دارای رتبه اول تا سوم در کشور است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه در استان حدود 600 هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد، افزود: خوشبختانه در بخش خرید تضمینی گندم افزایش داشتیم تا جایی که خرید تضمینی امسال 81 درصد افزایش یافته است.

وی ضمن یادآوری این مطلب که گلستان در بخش کشت قراردادی رتبه اول را در کشور به دست آورده، اضافه کرد: در حوزه واگذاری تصدی گری ها نیز، جهاد کشاورزی استان رتبه اول را به دست آورده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ضمن اظهار خرسندی از کسب رتبه نخست در جذب تسهیلات مکانیزاسیون، گفت: با توجه به اهمیت به روزرسانی ماشین آلات در حوزه کشاورزی تلاش شده تا در این بخش زارعان با کمبودی مواجه نباشند.

برزعلی اضافه کرد: ایجاد اشتغال در حوزه جهاد کشاورزی بسیار دارای اهمیت است بر این اساس امسال در مقایسه با سال گذشته 2 هزار نفر افزایش اشتغال داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی گندم در گلستان 81 درصد رشد داشته است

خرید تضمینی گندم در گلستان 81 درصد رشد داشته است