مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-09سياسي

بیش از 14 هزار پرس غذا عید غدیر در فومن پخت شد


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فومن از پخت 14 هزار 550 پرس غذا در عید غدیر در این شهرستان خبر داد و گفت: 17 هزار و 950 قرص نان صلواتی در فومن توزیع شد.

- سرهنگ محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اظهار داشت: عید غدیر خم بزرگترین عید مسلمانان است و فرصت بسیار ارزشمند و مناسبی برای ترویج فرهنگ غدیر و تبیین فضائل امام علی (ع) است.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر 180 برنامه شاد و متنوع توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار شده است، افزود: جشن های محله ای، ایستگاه های صلواتی، طرح اطعام، مسابقات فرهنگی، هنری و … برای رده های سنی مختلف و ده ها برنامه متنوع دیگر برای دهه امامت و ولایت برنامه ریزی و برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن عید غدیر را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هم افزایی هیئت ها در این تهاجم فرهنگی، یکی از مؤلفه های اساسی برگزاری انسجام هیئت های دینی است.

سرهنگ جعفری از پخت 17 هزار و 950 قرص نان صلواتی در نانوایی های شهرستان در روز عید غدیر خبر داد و یادآور شد: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم و به عشق مولایمان امیرالمومنین علی (عب) به منظور ترویج فرهنگ غدیر، این اقدام جهادی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 14 هزار پرس غذا عید غدیر در فومن پخت شد

بیش از 14 هزار پرس غذا عید غدیر در فومن پخت شد