مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-20ورزشي

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند


مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا برگزار و طی آن کاراته کاها ایران رقبای خود در این دوره از مسابقات را شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات از فردا جمعه 30 تیرماه به میزبانی مالزی در شهر ملاکا و با حضور 400 کاراته کا از 31 کشور آغاز می شود.

اعضای تیم ملی ایران که دوشنبه شب هفته جاری تهران به قصد مالزی ترک کرده بودند بعد از دو روز تمرین، صبح امروز به وقت محلی در مراسم وزن کشی شرکت کرده و پس از آن نیز جلسه فنی مربیان و مراسم قرعه کشی برگزار شد.

بر همین اساس در کاتای انفرادی بانوان کاتارو حضور دارند، فاطمه صادقی در گروه دوم با نمایندگانی از تایلند، نپال، عربستان، اندونزی، سنگاپور، هند، ویتنام، کویت و هنگ کنگ پیکار می کند.

در بخش مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در میان 22 کاتارو با چین، عربستان، کره جنوبی، تایلند، سریلانکا، کویت، برونیی، هند، فیلیپین و هنگ و کنگ همگروه است.

در کاتای تیمی بانوان تیم ایران با ترکیب ملیکا عزتی، زینب السادات حسینی، سپیده امینی و فاطمه صادقی در گروه یک با تیم های هند، فیلیپین، ویتنام، تایلند و مالزی برای صعود به نیمه نهایی مبارزه می کند.

در این بخش 11 تیم حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند