مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-27سياسي

حقانی: لوگو مهم نیست باید از موازی کاری فرهنگی پرهیز کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: موازی کاری دستگاههای فرهنگی یکی از چالش ها در این زمینه است، رویکرد سازمان تبلیغات در هرمزگان را هم افزایی با سایر ظرفیت ها عنوان و خاطرنشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که با فرمان امام به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد و ماهیت آن تبلیغ دینی بر اساس واقعیت ها است.

به گفته وی، تبلیغ درست و اصولی می تواند در جنگ روایت ها موثر واقع شده و به روشنگری در جامعه و نشان دادن واقعیت ها و افزایش آگاهی ها نیز کمک کند.

حجت الاسلام حقانی بر ضرورت ضریب دادن به نشر خوبی ها در جامعه با رویکرد محله همدل و تکرار خوبی ها در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: در همین راستا تلاش کرده ایم تا مهارت مبلغین نیز به شکل جدی تری پیگیری و آنان در مأموریت های جدید خود به ابزارها و تکنیک های فکری و فرهنگی مجهز شوند.

ستاد پیشرفت بانوان هرمزگان آغاز به کار کرده است مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان این که ستاد پیشرفت بانوان هرمزگان آغاز به کار کرده است، عنوان داشت: تمرکز بر هویت بخشی به زن ایرانی در مقابله با رویکرد غرب و نگاه غربی به زن در دستور کار این ستاد است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقانی: لوگو مهم نیست باید از موازی کاری فرهنگی پرهیز کرد

حقانی: لوگو مهم نیست باید از موازی کاری فرهنگی پرهیز کرد