مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-05اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی


به منظور ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات علمی- پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان به امضاء رسید.

- ایسنا/خراسان جنوبی به منظور ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات علمی- پژوهشی تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان به امضاء رسید.

امروز 12 تیرماه تفاهم نامه همکاری بین اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان و جهاددانشگاهی به منظور ارتقای سطح همکاری ها و تعاملات علمی- پژوهشی و بهره گیری بهینه از توانمندی ها، امکانات و ظرفیت های دانشی اندیشکده های حکمرانی استان ها و جهاد دانشگاهی در تحقق آرمان بزرگ بازآرایی و توانمندسازی نظام حکمرانی به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد حسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه اندیشکده حکمرانی استان ششمین اندیشکده ای است که در کشور تأسیس شده بر نقش مهم این مجموعه ها در فعلیت بخشیدن استعدادهای افراد توانمند در همه استان ها به ویژه شهرستان ها تأکید کرد.

وی با اشاره به حضور و مشارکت اثربخش جهاددانشگاهی در اندیشکده حکمرانی و قانون گذاری استان، ادامه داد: اندیشکده حکمرانی استان ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، می تواند از پتانسیل مجموعه جهاددانشگاهی کشور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اندیشکده حکمرانی خراسان جنوبی