مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-18دانش

تونل باد جدید ناسا پس از 40 سال آماده می شود


یک مهندس ارشد ناسا در نشست «مرکز علوم هوا و فضای ویرجینیا» گفت که تونل باد جدید این آژانس فضایی پس از 40 سال پژوهش و تلاش در حال آماده شدن است و احتمالا در سال 2025 راه اندازی خواهد شد.

- یک مهندس ارشد ناسا در نشست مرکز علوم هوا و فضای ویرجینیا گفت که تونل باد جدید این آژانس فضایی پس از 40 سال پژوهش و تلاش در حال آماده شدن است و احتمالا در سال 2025 راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فیز، به این مفاهیم فکر کنید؛ ماشین های پرنده، گردشگری فضایی، ورود مجدد ایمن به زمین برای فضانوردانی که از مریخ باز می گردند.

به گفته چارلز مایک فرموکس (Charles Mike Fremaux) مهندس ارشد سیستم های پرواز هوشمند مرکز تحقیقات لانگلی ناسا (NASA Langley)، این فناوری ها هنوز مانند داستان های علمی-تخیلی هستند اما برخی از آنها مدت زیادی در این وضعیت باقی نخواهند ماند.

مرکز تحقیقات لانگلی ناسا برای آزمایش کردن این مفاهیم به ویژه در مورد ایمنی عمومی و نظامی، در بیش از 40 سال اخیر در حال ساخت اولین تونل باد جدید خود بوده است.

تاسیسات تحقیقاتی دینامیک پرواز (FDRF) ناسا، پروژه ای است که فرموکس به مدت 25 سال آن را دنبال کرده و می گوید که جایگزین دو تونل باد کوچک تر با قدمت حدود 80 سال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل باد جدید ناسا پس از 40 سال آماده می شود

تونل باد جدید ناسا پس از 40 سال آماده می شود