مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 22:502023-07-18سياسي

تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی آمل


نخستین همایش بزرگ پزشکان آمل با تلاش بیمارستان فوق تخصصی شمال در تالار اریکه آریایی آمل برگزار شده و در آن بر پیشرفت و توسعه روزافزون بیمارستان فوق تخصصی شمال تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین همایش بزرگ پزشکان آمل با تلاش بیمارستان فوق تخصصی شمال در تالار اریکه آریایی این شهرستان برگزار شد.

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال آمل در این مراسم با اشاره به تاریخ 100 ساله دوره پزشکی در آمل، اظهار کرد: در گذشته کشورمان با حضور پزشک خارجی و کمبود نیروی پزشکی روبرو بود ولی امروز جزو پیشرفته ترین کشورها در علوم پزشکی هستیم که این حاصل پشتکارهای طبابت پیشکسوتان و بزرگان پزشکی بوده که دغدغه مند بودند و بر تلاش خود استوار ماندند.

ماریا کربلایی زاده با بیان اینکه راه اندازی و ساخت بیمارستان شمال آمل از 20 سال قبل آغاز شد، افزود: این بیمارستان با ظرفیت 150 تخت بیمارستانی تأسیس شد و امروزه قابلیت افزایش 400 تخت را دارد که در حال حاضر برای 250 تخت مجوز گرفته شده است.

وی تصریح کرد: آخرین و مدرن ترین تجهیزات پزشکی را ما در این مجموعه در اختیار داریم و سرمایه های انسانی متبحر و کوشا جهت خدمات سلامت باعث ارتقای این بیمارستان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی آمل

تجلیل از چهره های ماندگار پزشکی آمل