مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-19سياسي

امضای تفاهم نامه سه جانبه با آموزش و پرورش +متن


تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت های خیر خواهانه منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت های خیر خواهانه منعقد شد.

حبیب الله بوربور، رییس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور با بیان این که امضای این تفاهم نامه موجب می شود کارهای مشترکمان بر بستر نظم و برنامه ریزی پیش رود افزود: تنوع اقدامات نیکوکارانه در مجمع خیرین کشور باعث می شود ما بتوانیم به کمک نهادهای خیری فعال در سطح ملی در رفع بسیاری از مشکلات و مسائل وزارت آموزش و پرورش در کنار مسئولان و دست اندرکاران این وزارت خانه باشیم.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز، مجمع خیرین کشور را یک کانون اجتماعی قدرتمند با پشتوانه مردمی برای رفع بحران ها دانست و گفت: امیدوارم امضای این تفاهم نامه زمینه شتاب گرفتن فعالیت های خیرین را فراهم کند.

ما باید سعی کنیم با فراهم کردن بسترهای کار خیر و حذف بروکراسی اداری موانع را از پیش پای خیرین برداریم و از برکت وجودی نیکوکاران در رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور بهره جوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه سه جانبه با آموزش و پرورش +متن

امضای تفاهم نامه سه جانبه با آموزش و پرورش +متن