مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-09ورزشي

عراقچی: دیپلماسی عمومی ظرفیتی برای بی اثر کردن تحریم ها است


دبیر شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه در بی اثر کردن تحریم ها باید از ظرفیت دیپلماسی عمومی کشور بهره برد، گفت: استفاده از ظرفیت دانشمندان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید عباس عراقچی دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره بین المللی دیپلماسی ملل در اصفهان اظهار داشت: اگر می خواهیم بر تحریم ها غلبه کنیم باید تصویر مناسبی از ایران از طریق دیپلماسی عمومی شامل دیپلماسی علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی ارائه دهیم هر چند در دور زدن تحریم ها ما دکترای آن را داریم.

وی با بیان اینکه در بی اثر کردن تحریم ها باید از ظرفیت دیپلماسی عمومی کشور بهره برد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت دانشمندان، نخبگان، ورزشکاران و فرهنگیان در صحنه بین المللی در بی اثر کردن تحریم ها نقش خواهد داشت.

عراقچی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دیپلماسی عمومی قرار گرفته است و در کنار تحریم های ظالمانه یک تلاش بزرگ عمومی هم برای منزوی کردن ایران در جریان است.

با زبان دیپلماسی باید با ملت ایران سخن گفت دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ادامه داد: ملت ایران با این تحریم ها تضعیف و منزوی نخواهد شد و نمی توان حرفی را به این ملت تحمیل کرد بلکه باید با زبان دیپلماسی با آن ها سخن گفت و اگر با زبان زور صحبت کنند با زبان زور هم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: دیپلماسی عمومی ظرفیتی برای بی اثر کردن تحریم ها است

عراقچی: دیپلماسی عمومی ظرفیتی برای بی اثر کردن تحریم ها است