مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-22سياسي

مراودات علمی ایران و اندونزی گسترش می یابد/ تبادل استاد و دانشجو


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی با اشاره به گسترش روابط با اندونزی، گفت: بخشی از توافقات که در حال پیگیری است، توسعه و تعمیق روابط علمی و دانشگاهی بین دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و اندونزی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در کرمان با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به اندونزی و توافقات صورت گرفته در بخش های مختلف با این کشور مسلمان گفت: بخشی از توافقات که در حال پیگیری است، توسعه و تعمیق روابط علمی و دانشگاهی بین دو کشور است.

محمد مهدی زاهدی ضمن اشاره به نشست اخیر خود با سفیر اندونزی در محل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این نشست در مورد محورهای حوزه تبادلات علم و فناوری و نیز گسترش ارتباطات علمی نظیر تبادل استاد و دانشجو، ایجاد فرصتهای مطالعاتی و پژوهشی، انتقال تکنولوژی و گسترش زبانهای دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

نماینده کرمان و راور در مجلس اظهار داشت: محورهای توافق صورت گرفته در سفر اندونزی از طریق وزارت علوم و معاونت علمی ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد.

عدم تعطیلی برخی مراکز دانشگاهی کشور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به سوال مهر پیرامون تصمیم وزارت علوم برای کاهش تعداد مراکز دانشگاهی گفت: این موضوع بیشتر مربوط به مراکز پیام نور با توجه به کاهش تعداد دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات علمی ایران و اندونزی گسترش می یابد/ تبادل استاد و دانشجو

مراودات علمی ایران و اندونزی گسترش می یابد/ تبادل استاد و دانشجو