مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 00:502023-06-30فرهنگي

فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت درگذشت


فریماه فرجامی امشب پس از طی یک دوره بیماری منجر به کما در 71 سالگی درگذشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، انجمن بازیگران سینمای ایران با انتشار پیام تسلیتی اعلام کرد: هنرمند سینما و تئاتر کشورمان سرکار خانم فریما فرجامی پس از تحمل دوران سخت و طولانی بیماری چشم فرو بست و به آرامش جاودان پیوست.

فریماه فرجامی حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد اما مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد اما سرانجام در سن 71 سالگی از دنیا رفت.

فریماه فرجامی متولد سال 1331 از چهره های مشهور سینمای ایران در دهه های 60 و 70 بود که از سال ها قبل از بازیگری دور شده بود و آخرین حضورش روی پرده سینما به نقشی در فیلم لامینور داریوش مهرجویی در سال 1398 برمی گشت.

موزه سینمای ایران نیز امشب در ییامی درگذشت فریماه فرجامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران را به جامعه هنری تسلیت گفت و از خداوند برای خانواده آن مرحوم آرزوی صبر طلب کرد.

فریماه فرجامی در 18 اردیبهشت سال 1331 در تهران به دنیا آمد و در سال 1356 از دانشگاه دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک دانش آموخته  کارشناسی شد و در همان سال در مرکز مطالعات و هماهنگی فرهنگی شورای عالی فرهنگ و هنر و فصلنامه فرهنگ و زندگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت درگذشت

فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت درگذشت