مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:012023-07-06سياسي

وقتی در صدور خدمات مهندسی حرفی برای گفتن نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داوود دانشگر سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی امروز در بیست و ششمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار کرد: در آینده نزدیک افزایش تعاملات با بخش مهندسی خواهیم داشت که در این خصوص نیاز به همکاری و همدلی داریم.

  وی با اشاره به نگرانی های وزارت خانه نسبت به جامعه مهندسی، گفت: بخشنامه های قبلی یک محدودیت هایی بنابه تفاسیر داشت ولی سعی بر بازبینی آن شده و این محدودیت ها روشن شده است و قطعا با اجرای آن با یک سازمان پویاتر روبرو خواهیم بود.

سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: بنابه نظر وزارت خانه تغییرات مفصلی در طرح ساختار طراح و ناظر خواهیم داشت و دستورالعمل لازم در روزهای آینده برای اظهارنظر در این مضوعات داشته باشند.

وی افزود: امید این دستورالعمل مفید باشد چراکه هدف ما سالم سازی ساختار نظام مهندسی است.

دانشگر ابراز کرد: با توجه به زمانبندی شده است ماده 27 نیز به عنوان صلاحیت ارائه خدماتی و کارشناسی بررسی شده است و شورای مرکزی در حال جمع بندی است و دستورالعمل تعیین صلاحیت نیز در هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

وی گفت: ایجاد سامانه یکپارچه خدمات مهندسی یکی از موضوعات مهم و قابل توجه است که قرارداد اجرایی آن امضا شده است و اولویت اول سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی در صدور خدمات مهندسی حرفی برای گفتن نداریم

وقتی در صدور خدمات مهندسی حرفی برای گفتن نداریم