مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 10:222023-07-11سياسي

جایگاه بی نظیر ایران در منطقه در تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی با اشاره به جایگاه بی نظیر ایران در منطقه در تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی گفت: موفق به تولید رادیوداروی درمانی ید 131 برای درمان بیماری سرطان تیرویید شده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، محمد قنادی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران درباره کسب رتبه اول ایران در حوزه تولید رادیوداروها گفت: در زمینه تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی توانسته ایم به جایگاه بی نظیری در سطح منطقه دست یابیم.

وی در گفت وگو با برنامه روزنه رادیو گفت وگو بیان کرد: در تولید رادیوداروها توانسته ایم به جایگاه بسیار چشمگیری در سطح منطقه دست یابیم و اکنون از نظر تولید رادیوداروهای درمانی، مقام اول منطقه قرار داریم.

در زمینه صادرات رادیوداروهای تشخیصی و درمانی نیز از جایگاه خوبی برخورداریم.

معاون سازمان انرژی اتمی افزود: در حال تحقیق و پژوهش برای تولید رادیوداروهایی هستیم که در سطح جهانی همزمان توسط کشورهای بزرگ، تولید می شود و از این منظر پا به پای مراکز درمانی و کشورهای پیشرفته؛ تولید رادیوداروهای درمانی در سازمان انرژی اتمی ایران در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه بی نظیر ایران در منطقه در تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی

جایگاه بی نظیر ایران در منطقه در تولید رادیوداروهای تشخیصی و درمانی