مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-26فناوري

تله هکرها در اسنپ چت و تیک تاک برای بچه ها!


یک کارشناس امنیت سایبری برای محافظت از فرزندانش در برابر خطرهای اینترنت گفت که رسانه های اجتماعی یا سایت های بازی اغلب همه چیز، از فهرست مخاطبین کاربر گرفته تا هارد دیسک های متصل به رایانه هایشان را اسکن می کنند و مجرمان نیز کودکان را در بازی های آنلاین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس به نقل از دیلی میل : تام گافنی، کارشناس امنیت سایبری در شرکت F-Secure، گفت که رسانه های اجتماعی یا سایت های بازی اغلب همه چیز را از لیست مخاطبین کاربر گرفته تا هارد دیسک های متصل به رایانه هایشان را اسکن می کنند و مجرمان نیز کودکان را در بازی های آنلاین محبوب هدف قرار می دهند.

طبق تحقیقات شرکت تبلیغاتی SuperAwesome در سال 2017، تبلیغ کنندگان 72 میلیون نقطه داده اطلاعاتی درباره یک نوجوان 13 ساله دارند.

گافنی به دیلی میل گفت که به دلیل نگرانی در مورد نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها، هرگز به فرزندانش اجازه استفاده از این نوع برنامه ها را نمی دهد.

گزارش ها در اوایل سال جاری حاکی از یک جنبه تاریک پررونق در اپلیکیشن روبلاکس داشت اپلیکیشنی که محدودیت سنی ندارد و 230 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که بسیاری از آنها کودک هستند.

گافنی گفت که گمان می رود هکرها کودکان را هدف قرار می دهند و کالاهای داخل بازی یا جزییات حساب را سرقت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله هکرها در اسنپ چت و تیک تاک برای بچه ها!

تله هکرها در اسنپ چت و تیک تاک برای بچه ها!