مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 00:152023-07-04اقتصادي

افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال خرد خانگی در ایلام


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی خانگی استان در سال جاری نسبت به پارسال 20 درصد رشد نشان می دهد.

- نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بامداد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای فارس در ایلام گفت: باتوجه به چشم انداز توسعه مشاغل خانگی در دولت سیزدهم، تا پایان امسال مبلغ 106 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان این حوزه پرداخت خواهد شد که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد نشان می دهد.

وی افزود: ترویج مفهوم اشتغال خانگی سبب تسهیل و آسان سازی تولیدات اشتغال آفرین می شود و توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از راهبردهای اشتغال آفرینی در اولویت وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار کرد: در حال حاضر از 515 رشته مصوب شغل خانگی، مجوز 95 درصد رشته ها به صورت آنی صادر می شود و وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای تسهیل شرایط برای توسعه مشاغل خانگی برنامه مهمی ترسیم کرده است.

به گفته الیاسی یکی از اقدامات مهم این دولت، تسهیلگری در صدور مجوزهای کسب و کار از جمله مشاغل خانگی بوده است، تاکید کرد: اولین اقدام در این زمینه مانع زدایی و تسهیل در صدور مجوزهای مربوط به مشاغل خانگی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال خرد خانگی در ایلام

افزایش 20 درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال خرد خانگی در ایلام