مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:202023-07-01ورزشي

به خاطر نام رفسنجان از مس حمایت کنید/ اجازه ورود حاشیه به تیم را نمی دهم


مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان معتقد است مسئولان شهرستان رفسنجان باید از این تیم حمایت کنند چرا که نام رفسنجان را در کشور بلندآوازه کرده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان معتقد است مسئولان شهرستان رفسنجان باید از این تیم حمایت کنند چرا که نام رفسنجان را در کشور بلندآوازه کرده است.

حسین پورمحمدی امروز 10 تیرماه در مراسم آغاز تمرینات تیم فوتبال مس رفسنجان در محل ورزشگاه شهید زینلی شهر سرچشمه، اظهار کرد: از روز گذشته تیم مس رفسنجان در استادیوم ورزشی حاج محمد زینلی مجتمع مس سرچشمه مستقر شده و تمرینات تیم از دیشب آغاز شده است و ما تا آخر هفته میهمان شهر سرچشمه هستیم.

به گزرش ایسنا، او افزود: از آقای ربیعی سرمربی سابق تیم که 4 سال پرتلاش و پرتوان کار خود را ادامه دادند و نتایج خوبی نیز گرفتند تشکر می کنم اما فوتبال ورزش حرفه ای است و امسال قسمت نبود در خدمت ایشان باشیم.

در جمع سرمربیانی که فاتحان جام حذفی بودند بررسی کردیم، یحیی گل محمدی فاتح 4 جام و ساکت الهامی 2 جام را فتح کرده است و هدایت مسی ها را به آقای الهامی سپردیم.

پورمحمدی بیان کرد: تمرینات به صورت آزمایشی در هفته گذشته آغاز شد و ما جزو اولین تیم هایی بودیم که تمرینات مان به سرعت آغاز شده بود و با شالوده نفرات اصلی تمرینات را شروع کردیم و از این نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خاطر نام رفسنجان از مس حمایت کنید/ اجازه ورود حاشیه به تیم را نمی دهم

به خاطر نام رفسنجان از مس حمایت کنید/ اجازه ورود حاشیه به تیم را نمی دهم