مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-01سياسي

افتتاح خانه خلاق یاریگران زمینه ساز بروز خلاقیت ها و ایده های نوآورانه است


همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت و در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، خانه خلاق دانشجویی یاریگران زندگی در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فاس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری  معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در مراسم خانه خلاق دانشجویی یاریگران زندگی در دانشگاه تهران ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار خانه خلاق دانشجویی یاریگران زندگی در سخنانی با اشاره به افزایش گستره، عمق، شدت و سرعت تحولات اجتماعی و فرهنگی در دنیای معاصر گفت: هر نوع تغییری در منطقه ای از جهان اتفاق می افتد، در نقاط دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه وارد دوره جدید تمدنی شدیم که با دوره های قبل متفاوت است و در روزمره زندگی تحولات جدیدی را تجربه می کنیم، افزود: تحول در مدل حکمرانی و به ویژه حکمرانی فرهنگی اتفاق افتاده است و اگر ادراکی از این حکمرانی ها نداشته باشیم، مدل های حکمرانی پیشین منجر به شکست خواهند شد.

  کلانتری اظهار کرد: اگر نتوانیم از ظرفیت ها و فرصت های جدید استفاده کنیم و مدل حکمرانی مناسب را برای آسیب های پیش آمده اتخاذ کنیم، قطعاً نتیجه مطلوبی کسب نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه خلاق یاریگران زمینه ساز بروز خلاقیت ها و ایده های نوآورانه است

افتتاح خانه خلاق یاریگران زمینه ساز بروز خلاقیت ها و ایده های نوآورانه است