مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-10سياسي

فرماندار هشترود: بداخلاقی، از هیچ مسئولی پذیرفته نیست


بداخلاقی و کج اخلاقی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و ما باید با تبعیت از شهدا به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: بداخلاقی و کج اخلاقی از هیچ مسئولی پذیرفته نیست و ما باید با تبعیت از شهدا به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشیم.

ابوالفضل پاشایی روز دوشنبه 19 تیرماه، در جمع دهیاران بخش مرکزی و بخش نظر کهریز شهرستان هشترود اظهار کرد: سعی می کنیم کلیه مشکلات روستاها تا حد امکان در خود روستاها حل شود و بر اساس برنامه ریزی فرمانداری، حضور مسئولان در میان مردم در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر خواهد بود.

وی گفت: خدمت به مردم در جهت تحکیم پایه های نظام و مبارزه با فساد و استبداد است، از این رو باید توانمندی های خود را ارتقا دهیم و بهتر در خدمت مردم باشیم.

وی با بیان اینکه حل مشکل مردم تکلیف مسئولان است، اضافه کرد: مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم تمامی تلاش خود را به کار گیرند و به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

بخشدار بخش نظرکهریز نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته توسط دهیاری های هشترود 138 واحد ساختمانی بازسازی شده است که بخش عمده ای از هزینه های ساختمان از بخش زکات تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم بصیری در این جلسه خاطرنشان کرد: بیش از 50 میلیارد تومان وام توسط کمیته امداد به متقاضیان پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار هشترود: بداخلاقی، از هیچ مسئولی پذیرفته نیست

فرماندار هشترود: بداخلاقی، از هیچ مسئولی پذیرفته نیست