مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-19سياسي

سوگواره بصیرت عاشورایی در 95 بقعه متبرکه مرکزی برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مرکزی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 95 بقعه متبرکه این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عبدالله واحدی در این خصوص اظهار داشت: برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی از 28 تیر تا 25 شهریور، همزمان با اول محرم تا آخر صفر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان در سه سطح اجرا می شود.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف تقویت باورهای دینی و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع عاشورا، اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین (ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه برگزار می شود.

حجت الاسلام واحدی افزود: مراسم سخنرانی و عزاداری در شب های دهه محرم، ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی در 21 بقعه متبرکه شاخص استان جمعه 30 تیر مصادف با سوم محرم الحرام، عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی ، شام غریبان 5 و 6 مرداد و مراسم شب شهادت امام سجاد (ع) در 7 مرداد از برنامه های اجرایی در بقاع متبرکه در اجرای این طرح است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزاری برنامه احلی من العسل ویژه برنامه نوجوانان حسینی در روز دوشنبه، 2 مرداد با همکاری ادارات آموزش و پرورش از دیگر برنامه های شاخص این طرح برشمرد و گفت: همایش رهروان زینبی ( س) ویژه بانوان مصادف با 12 محرم، عصر روز یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره بصیرت عاشورایی در 95 بقعه متبرکه مرکزی برگزار می شود

سوگواره بصیرت عاشورایی در 95 بقعه متبرکه مرکزی برگزار می شود