مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

اقتدار حاکمیت و نظام در گرو اقتدار پلیس است


رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از اقدامات ماموران انتظامی گفت: اقتدار حاکمیت و نظام در گرو اقتدار پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام کرمی در دیدار با فرمانده و جمعی از مسئولان ارشد انتظامی استان که در دادگستری کرمانشاه انجام شد، اظهار کرد: خوشحالم که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف کرمانشاه را در سنگری دیگر پیدا کردم.

وی با بیان اینکه برای خود هیچ شانی جز خدمت به مردم قائل نیستم، افزود: با کمک همه همکارانم در مجموعه قضایی و انتظامی تلاش می کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کرده و گره از مشکلات آنها باز کنیم.

رییس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: بدون تردید اقتدار حاکمیت و کشور در گرو اقتدار پلیس است و تضعیف این نهاد انقلابی به منزله تضعیف کشور و سست شدن پایه های امنیت جامعه است.

کرمی با اعلام حمایت کامل دستگاه قضایی استان از اقدامات امنیت آفرین پلیس و مأموران انتظامی، گفت: این حمایت قطعاً باعث ارتقا و توسعه امنیت پایدار شهر و دیارمان خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از حس مسئولیت پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی استان برای کمک به دستگاه قضایی از طرح سردار حاجیان برای تبدیل شدن پلیس به ضابط قانون و مطالبه گری از دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار حاکمیت و نظام در گرو اقتدار پلیس است

اقتدار حاکمیت و نظام در گرو اقتدار پلیس است