مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-08اقتصادي

توسعه و تجهیز مراکز خرید تعاون روستایی در فارس


مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به کشاورزان و خرید محصولات بخش کشاورزی مراکز خرید این اداره کل تجهیز و نوسازی شده است.

- ایسنا/فارس مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به کشاورزان و خرید محصولات بخش کشاورزی مراکز خرید این اداره کل تجهیز و نوسازی شده است.

سید کاظم موسوی گفت: در راستای ارائه طرح های اقتصادی مناطق تحت پوشش، طرح تجهیز، توسعه و مکانیزه نمودن مراکز خرید در دستور کار قرار گرفت و در سه ماهه نخست امسال علاوه بر نصب دو باسکول 60 تنی دو باسکول نیز تجهیز و نوسازی شد.

به نقل از تعاون روستایی فارس، موسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام مراحل اجرای فونداسیون، خرید قطعات و ساخت کفی باسکول واقع در روستای میشان شهرستان ممسنی و بکان شهرستان اقلید با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد از محل اعتبارات داخلی انجام و آماده بهره برداری و خدمت رسانی به کشاورزان منطقه است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: با توجه به خرید محصولات استراتژیک مانند گندم، جو، ذرت و سایر محصولات کشاورزی به منظور حمایت بیشتر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی دو باسکول واقع در شهرستان های لارستان و لامرد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال با تعویض قطعات و نصب قطعات تمام الکترونیک تجهیز و نوسازی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تجهیز مراکز خرید تعاون روستایی در فارس

توسعه و تجهیز مراکز خرید تعاون روستایی در فارس