مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-22دانش

آیین رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشوربه منظور ساماندهی، انسجام بخشی و پایش مستمر فرایند های فرهنگی مختلف در سطح دانشگاه ها، - سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به منظور ساماندهی، انسجام بخشی و پایش مستمر فرایند های فرهنگی مختلف در سطح دانشگاه ها، طراحی و راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه درگاه جامع فرهنگی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشوربه منظور ساماندهی، انسجام بخشی و پایش مستمر فرایند های فرهنگی مختلف در سطح دانشگاه ها، طراحی و راه اندازی شده است.

این سامانه ضمن وحدت بخشی به رویه ها، اسباب آن را فراهم می آورد تا هاب اطلاعات فرهنگی دانشگاه ها شکل بگیرد و از این طریق زمینه مدیریت فرهنگی اطلاعات محور، در تمام حوزه های ذیربط فراهم شود.

از دیگر مزایای این درگاه یکپارچه می توان به دسترسی سهل الوصول به کارنامه فرهنگی دانشجویان اساتید و دانشگاه ها اشاره کرد که می تواند قابلیت امتیازدهی و مقایسه فرهنگی میان دانشگاه ها را فراهم کند و زمینه ساز رقابت و پویایی فرهنگی شود.

قابلیت ها و امکانات:مدیریت و نظارت فرآیند برگزاری رویدادها:• قابلیت نمایش مشخصات تمام رویداد های انجام شده و در حال برگزاری تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم

آیین رونمایی از سامانه درگاه جامع فرهنگی وزارت علوم