مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-07سياسي

ضیافتی به وسعت گیلان در «غدیر»


یکی از کارهای خوب و سنت حسنه ای که از گذشته به ارث رسیده، «اطعام غدیریه» است که امروز با عناوین مختلف تحت عنوان «ضیافت یک کیلومتری» در رشت خودنمایی می کند.

- رشت - یکی از کارهای خوب و سنت حسنه ای که از گذشته به ارث رسیده، اطعام غدیریه است که امروز با عناوین مختلف تحت عنوان ضیافت یک کیلومتری در رشت خودنمایی می کند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها - بهرام قربانپور: مردم بویژه مسلمانان و مؤمنین در جشن عید غدیر خم مراسم شادی و سرور بر پا می کنند، جشن می گیرند، اطعام می دهند، نورافشانی می کنند و شادی این عید بزرگ را با هم تقسیم می کنند.

یکی از کارهای خوب و سنت حسنه ای که از گذشته به ارث رسیده، اطعام غدیریه است که امروز با عناوین مختلف تحت عنوان مهمونی ده کیلومتری در پایتخت و یا ضیافت یک کیلومتری در رشت خودنمایی می کند.

عصر بود اما خورشید همچنان داغ می تابید، سوار بر تاکسی خودم را به میدان بسیج (صیقلان معروف) رشت رساندم، ضیافت بزرگی به یمن گرامیداشت عید غدیر خم به راه افتاده بود و مسیر میدان بسیج تا میدان شهدای ذهاب رشت مواکب عاشق اهل بیت (ع)، رژه وار مشغول خدمت رسانی به مردم، محبان و دلدادگان اهل بیت (ع) بودند؛ اینجا همه به نوعی در مهمانی جشن ولایت خود را شریک و سهیم می دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافتی به وسعت گیلان در «غدیر»

ضیافتی به وسعت گیلان در «غدیر»