مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-17فرهنگي

علی نصیریان : هنر جلوه هویت و شناسنامه ملت ایران است


علی نصیریان روز یکشنبه، 25 تیر در مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان که تحت عنوان «میلاد نامداران» در تالار مرکزی رشت برگزار شد، بیان کرد با دل گرفته ولی با شوق زیاد به رشت آمده ام.

- علی نصیریان روز یکشنبه، 25 تیر در مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان که تحت عنوان میلاد نامداران در تالار مرکزی رشت برگزار شد، بیان کرد با دل گرفته ولی با شوق زیاد به رشت آمده ام.

ایسنا نوشت: پیشکسوت تئاتر و سینما، هنر را جلوه هویت و شناسنامه ملت ایران دانست و گفت: امروز در دنیا سینمای ایران را می شناسند و لذا هنر از هر نوشته، سخنرانی، تبلیغ و ارائه ای بیشتر می تواند نشان دهنده فرهنگ و تمدن ما باشد.

علی نصیریان روز یکشنبه، 25 تیر در مراسم تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان گیلان که تحت عنوان میلاد نامداران در تالار مرکزی رشت برگزار شد، با بیان این که با دل گرفته ولی با شوق زیاد به رشت آمده ام، اظهار کرد: در این مراسم حضور پیدا کردم تا قدردان مفاخر فرهنگ و هنر باشم، زیرا می دانم که هنرمند همچون شمعی فروزان می سوزد و گرما می بخشد.

وی هنر و خلاقیت را لذت بخش دانست و افزود: هنرمند بر فکر، اندیشه، هنر و خلاقیت خود استوار است و از آفرینش خود لذت می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی نصیریان : هنر جلوه هویت و شناسنامه ملت ایران است

علی نصیریان : هنر جلوه هویت و شناسنامه ملت ایران است