مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-28اقتصادي

ورود فناوری های نوین کسب و کارهای روستایی را رونق می بخشد


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ورود فناوری های نوین، رونقی مضاعف به کسب و کارهای روستایی در ابعاد مختلف می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر عبداللهی شامگاه سه شنبه در رویداد هم اندیشی فناوری به کسب و کار روستایی در اردبیل اظهار کرد: در مسیر توسعه اقتصادی استان اردبیل که مورد اهتمام مسئولان است، در حوزه کسب و کار روستایی توجهی جدی به فناوری های نوین می تواند فرصت اشتغال و تحول اقتصادی را به خوبی فراهم آورد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب برنامه های عملی و نتیجه گرا بتوانیم طرح های اقتصادی را در شهرها و روستاها که به همت کارآفرینان اجرایی می شود، مورد حمایت قرار داده و از محل تبصره 16 و 18 تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کنیم.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: انتظار ما این است تا با اهداف توسعه راهبردی بتوان روستاییان را با ایده های جدید مورد حمایت و همراهی قرار داده و در بحث امنیت غذایی نیز به ایمنی غذا و تقویت نظام تولید محصولات سالم کمک کرد.

عبداللهی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از کشورها در شرایط کنونی با چالش های امنیت غذایی روبه رو هستند، باید کشت و زرع هدفمند مورد توجه قرار گیرد که دولت سیزدهم به این امر اهتمامی جدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فناوری های نوین کسب و کارهای روستایی را رونق می بخشد

ورود فناوری های نوین کسب و کارهای روستایی را رونق می بخشد