مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-12اجتماعي

عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام 7 هزار و 800 زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

- ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از پایان عملیات اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ هشتم خرداد ماه آغاز و صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه به پایان رسید، تعداد 7 هزار و 800 زائر با 33 پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

  وی افزود: طی این عملیات تعداد 55 کاروان از استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با 19 پرواز به مقصد مدینه و 14 پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

ضیایی با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیرماه بیان کرد : طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائران خانه خدا با 33 پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی خواهند شد.

  مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کلیه عوامل اجرایی خدمت رسان به زائران در طول پروازهای رفت، بیان کرد: از امروز به دنبال برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال از حجاج در عملیات برگشت و فراهم کردن تسهیلات لازم جهت مستقبلین هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت