مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19فرهنگي

تالار آفتاب اهواز «تئاتر شهر» می شود


کارگردان پیشکسوت تئاتر خوزستان گفت: تالار آفتاب اهواز به تئاتر شهر تبدیل می شود و بازسازی دیوار تخریب شده این تالار در دست اجرا است.

- ایسنا/خوزستان کارگردان پیشکسوت تئاتر خوزستان گفت: تالار آفتاب اهواز به تئاتر شهر تبدیل می شود و بازسازی دیوار تخریب شده این تالار در دست اجرا است.

سیدصادق فاضلی به ایسنا گفت: دیروز شهردار، رییس شورای شهر و مدیر کل ارشاد خوزستان بازدید حضوری از تالار آفتاب داشتند و قول دادند که تا 2 هفته دیگر پلاتوهای نیمه کاره و تالار آفتاب رو به تئاتر شهر تبدیل می کنند.

همچنین رضا حیاتی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت فعلی تئاتر اهواز، اظهارکرد: بخشی از دیوار تئاتر تالار آفتاب اهواز ظاهرا با هدف ایجاد سایت اداری توسط شهرداری منطقه شش تخریب شد.

این کارگردان تئاتر با اشاره به هماهنگی رییس شورای شهر و نماینده مجلس با شهردار برای تکمیل پلاتوهای نیمه کاره و دیوارکشی اطراف تالار آفتاب،عنوان کرد: در جلسه برگزار شده شهردار از طریق تماس تلفنی مذاکرات متعددی در خصوص تکمیل پلاتوهای نیمه کاره و دیوارکشی اطراف تالار آفتاب انجام داده اما به ظاهر تاکنون نتیجه ای دربرنداشته است.

حیاتی با اشاره به اینکه دیوار اطراف تالار آفتاب با هدف جلوگیری از سرقت تاسیسات این تالار ساخته شده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار آفتاب اهواز «تئاتر شهر» می شود

تالار آفتاب اهواز «تئاتر شهر» می شود