مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 20:352023-06-14پزشكي

کلنگ زنی احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان


کلنگ احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان بر زمین زده شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان عصر امروز کلنگ همراه سرای بیمارستان بعثت و پایگاه اورژانس 12 شهری در مجاورت این مرکز آموزشی درمانی بر زمین زده شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در این آیین با بیان اینکه انجام کار خیر، مستلزم داشتن روحیه ایثار است اظهار کرد: به لطف خداوند در استان ما افراد بسیاری باعث و منشأ خیر بوده اند و وارد این رویه شده اند و عده بسیاری هم به یاد درگذشتگان و بستگان خود در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

  محمد مهدی مجدوبی افزود: بیمارستان های استان مرکز ارجاع هستند و در اوقات متعددی از شبانه روز از گوشه و کنار استان و دیگر استان ها به بیمارستان ها مراجعه می کنند و اغلب همراهانی دارند که به استقرار و بیتوته نیاز دارند اما متأسفانه مکان مناسب و محل استقرار ندارند.

  وی با بیان اینکه اواخر سال گذشته یک همراه سرا در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر کلنگ زنی شد عنوان کرد: همراه سرای بعثت در دو بلوک 20 واحدی با اعتبار 10 میلیارد تومان در متراژ یک هزار مترمربع انجام و واحدهای 45 متری برای همراهان بیماران ساخته می شود.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: پروژه دوازدهمین پایگاه اورژانس شهری با زیربنای 130 متر با یک میلیارد و 300 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان

کلنگ زنی احداث همراه سرای بیمار در بیمارستان بعثت همدان