مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-15بين الملل

ترکیه سفیر سوییس را به خاطر اهانت به اردوغان احضار کرد


احضار سفیر سوییس به دنبال آن صورت می گیرد که آدمک رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در شهر زوریخ سوییس چهارشنبه شب گذشته به آتش کشیده شده است.

- آذربایجان شرقی/ بارش تگرگ و خسارت به خودروها و مزارع (+عکس و فیلم) صعود یک پله ای ایران در رنکینگ فیفا سخنگوی دولت: ما خیلی گُل زدیم و این گل ها باید دیده شوند/ هر سال 37 درصد سفره مردم کوچک تر می شود حمله سایبری به سازمان های دولتی آمریکا هوش مصنوعی و کوکاکولا ایرانی! (عکس) سخنگوی سازمان انرژی اتمی: حدود 10 دوربین آژانس در اصفهان فعال شده/ بازرسی آنلاین نداریم/ موضوع تورقوزاباد و ورامین یک روزه قابل حل است جمیله علم الهدی؛ مقدمه: عمر درختان دانشگاه- نتیجه: خنده به تلاش های آمریکا ادعای رویترز: ایران یک پهپاد انتحاری آزمایش کرد صفحه نو ، استاد حسین علیزاده و مجتبا میرتهماسب ؛ دارم امیدی .

فرمانده فراجا: طرح برخورد با بی حجاب ها با استفاده از دوربین های نظارتی درحال اجراست/ افزایش سطح پوشش دوربین های فراجا/ برخورد با کشف حجاب در فضای مجازی/ در سواحل مازندران قرار شد هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود پرهیز از تردد در جاده کرج - چالوس/ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند نتانیاهو:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه سفیر سوییس را به خاطر اهانت به اردوغان احضار کرد

ترکیه سفیر سوییس را به خاطر اهانت به اردوغان احضار کرد