مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-31اقتصادي

رشد 35 درصدی دریافت مالیات در مازندران در سال گذشته


مدیرکل امور مالیاتی مازندران از رشد رشد 35 درصدی دریافت مالیات در مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته مبلغ 6400 میلیارد تومان مالیات از مودیان مازندرانی وصول شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل امور مالیاتی مازندران از رشد رشد 35 درصدی دریافت مالیات در مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته مبلغ 6400 میلیارد تومان مالیات از مودیان مازندرانی وصول شد.

محسن اسلامی ورکی، در جلسه شورای معاونین سپاه کربلای استان و تبیین نقش مالیات در مهار تورم و رشد تولید، با اشاره به وصول 6400 میلیارد تومان مالیات از مؤدیان استان مازندران در سال گذشته، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل آن، رشد 35 درصدی دارد.

اسلامی، از واریز بیش از 924 میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان در سال 1401 خبر داد و اظهار کرد: اگر این واریزها به صورت پروژه محور در استان در نظر گرفته می شد کارهای عمرانی بسیار خوبی اتفاق می افتاد.

مدیرکل اداره امور مالیاتی مازندران، اجرای پایانه های فروشگاهی را یکی از ابر پروژه های سازمان امور مالیاتی کشور دانست و با بیان اینکه این طرح در حال حاضر به صورت مرحله ای در حال اجراست، متذکر شد: اگر این اتفاق مهم بطور کامل صورت پذیرد نقش بسیار زیادی در شفافیت اقتصادی، فعالیت های مالی و جلوگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 35 درصدی دریافت مالیات در مازندران در سال گذشته

رشد 35 درصدی دریافت مالیات در مازندران در سال گذشته