مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:452023-06-11اقتصادي

هفته جهادکشاورزی 48 طرح در فارس به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز بهره برداری 48 طرح عمرانی و اشتغالزای کشاورزی در طول هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز بهره برداری 48 طرح عمرانی و اشتغالزای کشاورزی در طول هفته جهاد کشاورزی در این استان خبر داد.

مجتبی دهقان پور ضمن تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی و سالروز فرمان تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل جهاد سازندگی در 27 خرداد 1358، از آغاز بهره برداری 48 طرح عمرانی و اشتغالزای کشاورزی در طول هفته جهاد کشاورزی در فارس خبر داد و گفت: این طرح ها با سرمایه گذاری بالغ بر 1861 میلیارد ریالی احداث و راه اندازی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، دهقان پور خاطرنشان کرد: سه طرح احداث سردخانه نگهداری مواد غذایی و کانال های آبیاری نیز در این ایام کلنگ زنی می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به اینکه طرح های اشتغالزای قابل افتتاح بخش کشاورزی شامل 25 طرح با اشتغالزایی 212 نفر می شود، اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری های انجام شده برای این طرح ها 1764 میلیارد ریال است.

به گفته دهقان پور؛ طرح بز پر تولید شیری سانن و آلپاین، پرورش بوقلمون گوشتی، پروار بندی بره، مرغ گوشتی، گلخانه تولید سبزی و صیفی، گلخانه گل و گیاهان زینتی، بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته جهادکشاورزی 48 طرح در فارس به بهره برداری می رسد

هفته جهادکشاورزی 48 طرح در فارس به بهره برداری می رسد