مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-01بين الملل

تاکید بان کی مون بر فشار دیپلماتیک دوچندان روی حاکمان نظامی میانمار


دبیرکل سابق سازمان ملل با درخواست فشار دیپلماتیک بیشتر بر ژنرال های حاکم بر میانمار برای پایان دادن به خشونت گفت که در پی سفر غیرمنتظره ماه گذشته به میانمار با مقامات نظامی این کشور و همچنین اعضای مقاومت مسلحانه در ارتباط است.

- دبیرکل سابق سازمان ملل با درخواست فشار دیپلماتیک بیشتر بر ژنرال های حاکم بر میانمار برای پایان دادن به خشونت گفت که در پی سفر غیرمنتظره ماه گذشته به میانمار با مقامات نظامی این کشور و همچنین اعضای مقاومت مسلحانه در ارتباط است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به ماهیت این ارتباطات اشاره نکرده و از افشای جزییات گفتگوهای خود با رهبران نظامی میانمار در دیدارهای ماه آوریل خودداری کرد.

او در کنفرانس خبری خود در سئول همراه با دیگر اعضای گروه بزرگان که گروهی از دولتمردان ارشد است که در ابتکارات صلح و حقوق بشر در سراسر جهان مشارکت دارند، صحبت کرد.

بان کی مون گفت: من در تماس نزدیک با همه این افراد هستم و قصد داریم تا آنجا که می توانیم برای کمک به آنها در دموکراتیزه کردن میانمار کار انجام دهیم.

او گفت که همچنان با مقامات میانمار، رییس جمهور اندونزی که ریاست دوره ای انجمن 10 نفره کشورهای جنوب شرق آسیا را بر عهده دارد و دولت وحدت ملی میانمار که رهبری یک نهاد غیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بان کی مون بر فشار دیپلماتیک دوچندان روی حاکمان نظامی میانمار

تاکید بان کی مون بر فشار دیپلماتیک دوچندان روی حاکمان نظامی میانمار