مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 11:262023-05-29بين الملل

روایتی از گرفتن اولین عکس های جنایات بعثی - آلمانی در حلبچه


خبرگزاری فارس-تهران، اینکه اوضاع جهان به جایی می رسد که کشوری که خود عامل بسیاری از جنایات ضد بشری است، کشور دیگری را به بهانه نقض حقوق بشر شایسته تحریم می داند بسیار حیرت آور است.

چندی قبل آنالنا بائربوک وزیر خارجه دولت آلمان در آستانه برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بروکسل با ادعای نقض حقوق بشر در ایران، از اعمال تحریم های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

این اظهارات باعث شد برخی خاطرات دوران جنگ برایمان مرور شود، در همین رابطه به سراغ احمد ناطقی می رویم، عکاسی که در زمان بمباران شیمیایی حلبچه در جنگ ایران و عراق خود را به آن منطقه رساند، فردی که اطلاعات و خاطرات شنیدنی بسیاری دارد که یکی از مهمترین آن خاطرات، خاطره جنایت صدام با کمک تسلیحات شیمیایی آلمان است.

  فارس: پس از شنیدن خبر درگیری در حلبچه چگونه خودتان را به آنجا رساندید؟  ناطقی: با مشقت های فراوان به همراه گروهی از همکارانمان به حلبچه رسیدیم، بعد از مدتی با بمباران شهر توسط هواپیماهای دشمن مواجه شده و همان لحظه با بچه های گروه به این نتیجه رسیدیم که عکس برداری از شهر کردنشین حلبچه که تازه توسط مردم و پیشمرگان کرد مسلمان از دست نیروهای بعثی آزاد شده بود را شروع کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گرفتن اولین عکس های جنایات بعثی - آلمانی در حلبچه

روایتی از گرفتن اولین عکس های جنایات بعثی - آلمانی در حلبچه