مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:562023-06-08سياسي

رییس جمهور: نمی خواهیم مهار تورم را با رکود دنبال کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ظهر امروز در جشن احیای220 واحد تولیدی راکد در استان در محل کارخانه ماشین سازی تبریز اظهار کرد: بسیار خرسند هستم که در جمع باصفای کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه و مجموعه های احیا شده هستم و از همه عزیزانی که در احیای این کارخانه بزرگ که به دست کارگران و مهندسان احیا شد،تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه این صنعت کار زیرساختی برای صنعت می کند، گفت: صنعت ماشین سازی بسیاری از کارخانجات به برکت کار شما تجهیز و نوسازی می شود؛ ماشین سازی نه فقط خود بلکه بسیاری از کارخانه کشور را نوسازی می کند و این زیرساخت صنعت کشور است؛ مخصوصا کارهای نویی که انجام شده و کارگران و مدیران به من توضیح دادند.

رییس جمهور خطاب به مدیران گفت: شما با قوت به تجهیز و پیشرفت گام بردارید؛ اگر در بخش خصوصی بود باید به یک نقطه برتر می رساند و کارگر جذب می کرد، ما اصلا مخالف اصل خصوصی سازی نبودیم ولی متاسفانه در ماشین سازی این اتفاق نیافتد،کارگران زیادی از کار بیکار شدند و فقط این صنعت در حد یک زمین باقی ماند.

وی یادآور شد: دفعه قبل که به استان آمدیم، چهره ای از کارگران دیدم که الان متفاوت از ان زمان هستند؛ تشکر می کنم از شما زیرا این کار و اراده شما بود که موفق شدیم نه من! بنده و امثال من ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: نمی خواهیم مهار تورم را با رکود دنبال کنیم

رییس جمهور: نمی خواهیم مهار تورم را با رکود دنبال کنیم