مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-08ورزشي

وزیر ورزش: مبارزه با فساد و عدالت محوری مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است


روحیه مبارزه با فساد، ظلم ستیزی و عدالت محوری رویکرد دولت سیزدهم بوده و در همین زمینه تلاش می کنیم مردم به آسایش برسند ضمن آنکه با همکاری عمومی می توانیم تورم را مهار و امیدآفرینی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هریس، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به شهرستان هریس امروز در جلسه ای با مسئولان این شهرستان اظهار داشت: توفیقی برای خدمت رسانی فراهم شده است که امیدواریم در طول خدمت مفید واقع شده و نزد خدا و خلق خدا روسفید باشیم، از تمام فرصت ها بهره مند می شویم تا سهمی در آبادنی کشور داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: روحیه مبارزه با فساد، ظلم ستیزی، عدالت محوری و برابری رویکرد دولت بوده و در همین زمینه تلاش می کنیم مردم به آسایش برسند که با همکاری عمومی می توانیم تورم را مهار و امیدآفرینی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص فعالیت های وزارتخانه متبوع خود در حوزه جوانان خاطرنشان کرد: گزارش هایی در خصوص برنامه های مربوط به جوانان آماده شده که به زودی به آگاهی عموم خواهیم رساند.

وزارت ورزش و جوانان از همان روز رای گیری در مجلس کار خود را شروع کرد، در ابتدا کار 3500 سمن داشتیم اما در حال حاضر و در کمترین زمان ممکن، این تعداد به  5000 سمن افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: مبارزه با فساد و عدالت محوری مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است

وزیر ورزش: مبارزه با فساد و عدالت محوری مهمترین رویکرد دولت سیزدهم است