مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-07سياسي

ضرب چکش بر تن سنگ های مرمریت در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان


نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور هنرمندان مجسمه ساز ایران از شهرهای همدان، اصفهان، تهران، کرمان و مشهد و با نواختن چکش بر تن سنگ های مرمریت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

- ایسنا/کرمان نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور هنرمندان مجسمه ساز ایران از شهرهای همدان، اصفهان، تهران، کرمان و مشهد و با نواختن چکش بر تن سنگ های مرمریت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به همت معاونت هنری شهرداری از 17 خرداد ماه آغاز شده و تا هفته اول تیرماه در محل پارکینگ موزه ریاست جمهوری واقع در بلوار کتاب دایر است.

شهردار رفسنجان در حاشیه بازدید مسئولین شهرستان از این رویداد هنری جذاب، اظهار کرد: نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور هنرمندان رفسنجانی به همت معاونت هنری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار و هنرمندانی در سطح ملی، استانی و شهرستان در آن حضور دارند.

مجید کهنوجی با بیان این که این رویداد هنری با دو رویکرد برگزار شده است، افزود: استفاده از طرفیت هنرمندان و آموزش کسانی که همراه این هنرمندان در این موضوع هستند و رویکرد دوم استفاده از این مجسمه ها در المان های شهری که از معماری ایرانی اسلامی نشات گرفته است و این که این مجسمه ها را در گوشه و کنار شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب چکش بر تن سنگ های مرمریت در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان

ضرب چکش بر تن سنگ های مرمریت در نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان