مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-03سياسي

معدن تاش باید سریعتر بازگشایی شود


معدن تاش که تامین کننده بوکسیت تنها کارخانه آلومینای خاورمیانه است، باید سریعتر بازگشایی شود و این به عنوان یکی از مطالبات صنعتی استان از رییس مجلس بود.

- بجنورد- نماینده مردم بجنورد گفت: معدن تاش که تامین کننده بوکسیت تنها کارخانه آلومینای خاورمیانه است، باید سریعتر بازگشایی شود و این به عنوان یکی از مطالبات صنعتی استان از رییس مجلس بود.

سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی سفر محمدباقر قالیباف به خراسان شمالی و در دیدار با وی، مطالبات مردم عنوان شد تا بخشی از مشکلات با سرعت بیشتر حل شود.

نماینده بجنورد در مجلس به مطالبات ارائه شده در این جلسه پرداخت و افزود: زیبنده استان خراسان شمالی نیست که پروژه ای با پیشرفت 70 درصد توسط آستان قدس بعد از 15 سال رها شود.

وی افزود: از جمله مسائل مهم دیگر استان انتقال آب های مرزی به شهرهای استان بود که از رییس مجلس درخواست شد.

نماینده مردم بجنورد گفت: معدن تاش که تأمین کننده بوکسیت تنها کارخانه آلومینای خاورمیانه است، باید سریع تر بازگشایی شود و این به عنوان یکی از مهمترین مطالبات صنعتی استان از رییس مجلس بود.

وی افزود: تعیین تکلیف سیمان سمنگان، توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی بر اساس شاخص ها و جمعیت، تصویب گذر مرزی، انتقال آب دریای عمان به خراسان شمالی و پیگیری ساخت مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن تاش باید سریعتر بازگشایی شود

معدن تاش باید سریعتر بازگشایی شود